mama'L' interviews!

1. vilken är din favoritfilm och varför? Rosa pantern, för jag gillar Peter Sellers humor. 
2. vilket var ditt favoritämne i skolan? Religon
3. om du var statsminister, vilka tre saker skulle du förändra först? Psykvården, uteliggare och solidariteten. (jag är humanist och inte kommunist)
4. vilka tre saker skulle du ta med till en öde ö? Min överlevnadskniv, en segelbåt och min bästavän.
5. vad är det värsta du vet? Negativa människor.
6. vilka tre egenskaper är viktigt hos en person? Ödmjukhet, omtänksamhet och framåtanda.
7. vad är viktigast på ett jobb? rangordna: 
     a) pengar
5.
     b) jobbarkompisar 3.
     c) status 6.
     d) att det är roligt 2.
     e) att det är betydelsefullt och gör skillnad 1.
     f) annat (utvecklande) 4.
8. vad är din stora dröm? att äga en egen ö som jag kan flyga till i min helikopter och alltid ha öppet hus för mina vänner.
9. vilken är din bästa egenskapalltid positiv
10. vilken är din sämsta egenskap? otålig
11. hur många mål mat äter du om dagen? 3 st
12. när spelade du datorspel senast? ganska längesedan, typ ett halv år.
13. när kramade du senast någon? för ca en och en halv timme sedan.
14. vilket är ditt favoritdjur? tasmansk djävulshund
15. vilken är den bästa boken du har läst som handlar om mord? the kaisho
16. vilken är din favoritblomma? pion
17. dator eller tv? dator
18. vilket är din favoritfärg på kläder? blå 
19. värme eller kyla? värme!
20. bada eller sola? bada, om det är tillräckligt varmt i vattnet såklart.

Kommentarer
Postat av: Iris

Hej sötnos! Jag hade tänkt köra på en frågestund i bloggen, men det är fritt fram och kommentera vad du tycker. Ska jag ha eller inte ? :) Tacksam för svar/kommentar. Kram <3

2011-05-11 @ 18:36:23
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: FATMA | undehållning

Vad tycker du om Bruno Mars låt The Lazy Song då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0