lovelovelove+ birthday brooooes

yoooooo sis!
brotha chris ( the brown one ) tycker det är dags för mig papa'C' to meet my princess.
så senare ikväll drar jag in till malmö rosengarden för speeddating!
mama'L' ska på en blinddate med a brother to me.
fixade daten till henne för dom påminner sick mycket om varanndra.
så nu är the mama påväg till the pizza house i stockholm för att träffa en polare till mig - rabbih
idol killen ni vet?!?! awesome om det blir ngn kemi mellan dom jag menar, walla fatta fresh
awesome bro polare till mig och min bästa brud polare?!
kan fatta fresh inte bli bättre. och i am totally shure att jag kommer finna min brud ikväll!
eftersom mama'L' har sin 21 årsdag tomorrow har jag fixat riktigt awesome clothes to her!
min bästa chic kompis ska ju ha det bästa ellor???
hon kan ändå inte se sina presenter för jag har förbjudit henne från bloggen (yyyy)
så här kommer her clothes!

Kommentarer
Postat av: cindy

haha coolt :D

2011-05-29 @ 15:20:15
URL: http://ladybui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0